vineri, 21 martie 2008

...chiar crezi?





Crezi ca vreau sa imi spui ca sunt frumoasa?Mi-e de ajuns sa ma consideri asa...
Crezi ca vreau sa imi spui ca ma iubesti?Mi-e de ajuns sa simti asta...
Crezi ca vreau sa imi scrii poezii despre adancimea ochilor mei?Mi-e de ajuns sa te pierzi in ei de fiecare data cand ma privesti...
Crezi ca vreau sa imi compari gura cu ciresele coapte de iunie si s-o numesti apetisanta?Mi-e de ajuns s-o urmaresti cu privirea atunci cand vorbesc...
Crezi ca vreau sa imi lauzi sanii?Mi-e de ajuns sa ma tii in brate atat de strans incat sa ii simti pe pielea ta...
Crezi ca vreau sa iti placa la nebunie gatul meu?Mi-e de ajuns sa ma adulmeci pe langa urechi si sa ma saruti pe alunitele de pe gat...
Crezi ca vreau sa imi legi mana de a ta?Mi-e de ajuns sa te joci cu mana mea atunci cand ma tii...
Crezi ca vreau sa ma faci sa rad cand sunt trista?Mi-e de ajuns sa imi saruti lacrimile de pe obraji...
Crezi ca vreau sa ma coplesesti cu cadouri?Mi-e de ajuns sa iti amintesti zilele importante pentru noi si sa le petreci cu mine...
Crezi ca vreau sa imi dai mesaj in fiecare noapte sa imi spui "somn usor.vise placute."?Mi-e de ajuns sa adormi cu mine in gand...
Crezi ca vreau sa imi spui cat de dor iti e de mine?Mi-e de ajuns sa iti fie...

Crezi ca vreau sa te schimbi?Mi-e de ajuns sa fii ca la inceput...

3 comentarii:

Anonim spunea...

superb :)

Marianne spunea...

poza de la woodstock 69, nup?:X...

Anonim spunea...

superb...pe bune...chiar superb